Powered By Blogger

Despre mine

Iubesc un gambler... ...Şi mi-e greu să o admit! Dacă cel mai bun prieten mi-ar spune asta şi mi-ar cere un sfat, i-aş spune fugi cât poţi de departe, şi nu privi in urmă. Dar ce să faci când nu e vorba de cel mai bun prieten ci de tine însuţi? de propria ta persoană? ce să faci cu timpul şi cu sentimentele investite in relaţia respectivă? Dar cu problemele financiare încâlcite caracteristice acestui tip de dependenţă? Ce să faci ca să iţi ai viaţa înapoi, atunci când totul pare pierdut? Ce să faci când te trezeşti dimineaţa sperând că a fpst doar un vis urât şi totul pare mai întunecat decât atunci cand te-ai dus la culcare? Răspunsul... e să cauţi! Să cauţi să ai grijă de tine şi să cauţi să te informezi. Să citeşti tot ce poţi, să cauţi ajutor specializat şi să pui in practică ce ai invaţat. Şi cum informaţiile in limba română sunt puţine sau chiar inexistente, am decis să încep sa postez pe acest blog lucruri pe care le-am descoperit prin alte părţi, pentru ca cei care nu au posibilitatea de a citi in alta limba să poată să afle informaţii despre această teribilă dependenţă... GAMBLINGUL.

duminică, 26 iunie 2011

Fericirea este o alegere - dar nu este o alegere usoara

Bineînţeles că îţi doreşti să fii fericit, dar viaţa este grea. Locul tău de muncă este unul stresant, familia te cicăleşte, şi uneori te simţi rău din punct de vedere fizic, aşadar poate fi viaţa fericită o alegere? Nu este o alegere uşoară, dar fericirea ESTE o alegere pe care o poţi face.  
Unele alegeri sunt uşoare, pentru că ai la îndemână alternative clar definite. Este uşor să alegi între îngheţata de vanilie şi cea de ciocolată. Alte alegeri nu par uneori să fie alegeri. Dacă locuiesc în Bucureşti, dar aş prefera să locuiesc la Londra, poate că nu voi simţi că pot alege să mă mut. În realitate, întotdeauna pot să aleg unde voi trăi. Am la îndemână povestea despre cum munca, apartamentul, familia şi prietenii mei mă împiedică să mă mut, dar este cu adevărat numai o poveste. 
Cel mai mare obstacol în calea unei VIEŢI FERICITE este "povestea" ta despre viaţă. Povestea ta este plină de nevoi şi obligaţii. Eşti convins  că "ai nevoie" de cel puţin un anumit venit pentru a trăi  - şi probabil simţi că "ai nevoie" de mai mulţi bani decât ai. "Ai nevoie" de o casă mare. Te simţi obligat să faci orice îţi cere şeful sau partenerul de viaţă.  Poate te simţi de asemenea obligat să îţi ajuţi părinţii, copiii, prietenii, biserica, şi pe alţii. STOP!
NU am nevoie de nimic. 
NU trebuie să fac nimic. 
Spun NU cerinţelor lumii.  
Spun DA dorinţelor inimii mele. 
                             by Jonathan Lockwood Huie
Secretul unei vieţi fericite este Simplitatea - a spune NU reclamelor pentru ultimul acesta, sau pentru cel mai glamour ăla - a spune NU cursei pentru obţinerea noii promovări la serviciu - a spune NU tuturor nevoilor stresante care îţi ocupă timpul şi energia. 
Este timpul TĂU - este viaţa TA - TU poţi să alegi cum să ţi-o trăieşti. Nu există un FEL în care ar trebui să arate viaţa ta. Părinţii tăi au avut o idee despre cum ar trebui să trăieşti. Şeful tău, partenerul de viaţă, religia, prietenii şi chiar familia de alături au propriile lor idei despre cum ar trebui să îţi trăieşti viaţa. Dar ce putem spune despre ideea TA despre viaţa pe care o ai? Ce vrei TU? DA, contează ce vrei. DA, poţi să ai ceea ce îţi doreşti. 
ALEGE viaţa pe care o vrei, şi ALEGE să o trăieşti fericit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog