Powered By Blogger

Despre mine

Iubesc un gambler... ...Şi mi-e greu să o admit! Dacă cel mai bun prieten mi-ar spune asta şi mi-ar cere un sfat, i-aş spune fugi cât poţi de departe, şi nu privi in urmă. Dar ce să faci când nu e vorba de cel mai bun prieten ci de tine însuţi? de propria ta persoană? ce să faci cu timpul şi cu sentimentele investite in relaţia respectivă? Dar cu problemele financiare încâlcite caracteristice acestui tip de dependenţă? Ce să faci ca să iţi ai viaţa înapoi, atunci când totul pare pierdut? Ce să faci când te trezeşti dimineaţa sperând că a fpst doar un vis urât şi totul pare mai întunecat decât atunci cand te-ai dus la culcare? Răspunsul... e să cauţi! Să cauţi să ai grijă de tine şi să cauţi să te informezi. Să citeşti tot ce poţi, să cauţi ajutor specializat şi să pui in practică ce ai invaţat. Şi cum informaţiile in limba română sunt puţine sau chiar inexistente, am decis să încep sa postez pe acest blog lucruri pe care le-am descoperit prin alte părţi, pentru ca cei care nu au posibilitatea de a citi in alta limba să poată să afle informaţii despre această teribilă dependenţă... GAMBLINGUL.

duminică, 8 august 2010

Să spui DA

Să spui DA
Ieri am vorbit despre cum să învăţăm să spunem NU. Azi, haideţi să învăţăm despre un alt cuvânt important: DA.
Putem învăţa să spunem DA lucrurilor care ne plac, pe care le dorim - pentru alţii şi pentru noi înşine.
Putem învăţa să spunem DA distracţiei. DA întâlnirilor, sunatului unui prieten, cererii de ajutor.
Putem învăţa să spunem DA relaţiilor sănătoase, oamenilor şi activităţilor care sunt bune pentru noi.
Putem învăţa să ne spunem DA nouă înşine, să spunem da la ceea ce ne dorim şi avem nevoie, instinctelor noastre, şi ghidării pe care ne-o oferă Puterea noastră Superioară.
Putem învăţa să spunem DA atunci când simţim că este bine să ajutăm pe cineva. Putem învăţa să spunem DA sentimentelor noastre. Putem învăţa să ne dăm seama atunci când simţim nevoia să facem o plimbare, să tragem un pui de somn, să ne scărpinăm pe spate sau să ne cumpărăm flori. 
Putem învăţa să spunem DA muncii care ni se potriveşte.
Putem învăţa să spunem DA la tot ceea ce ne va hrăni şi ne va educa. Putem învăţa să spunem DA la tot ceea ce viaţa şi iubirea au mai bun de oferit. 


Azi, voi spune DA la tot ceea ce mi se pare bun şi corect. 

Un comentariu:

  1. Si eu am ales sa spun DA. Da, vreau sa raman langa el si DA, vreau sa reusim! sotul meu este un dependent de jocuri... Am ales sa nu fug, sa incerc sa il ajut sa spuna NU jocurilor de noroc.
    Daca mai postati pe acest blog dati-mi un semn
    Va las o adresa de mail iulia.forever2010

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog